emmiisliv.blogg.se

Hej! Heter Emma, är 23år, bor i Ödeshög tillsammans med två katter och min sambo. Har bott i Ödeshög i 2,5år, är ifrån Småland. Just nu pluggar jag till behandlingspedagog i Vimmerby, har ett år kvar. Jag kommer att videoblogga för det mesta :)

Frågor & Challenge

Publicerad 2014-05-01 16:57:21 i Allmänt,

 
 
YEEEAH. I min nästa video så ska jag svara på frågor och även göra utmaningar. MEN. Det går ju inte utan er ;). Så fråga på och ställ en fråga eller en utmaning. GO FOR IT!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-01 17:28:50

Kul! :D
Hmm.. Smoothie challenge!

Svar: okej.. tack :) allt bra?
Emma

Postat av: Cissi Larsson

Publicerad 2014-05-01 17:48:34

Om du fick välja ett djur som du skulle vara under en dag, vilket skulle det då vara? :)

Min hund är med i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, och idag är sista dagen att rösta.. Så tycker du att min hund är värd att vinna, rösta på honom så vi har en chans! Skulle verkligen vara jättesnällt! :) Länk finns på min blogg!

Svar: tack :) de ska jag göra :)
Emma

Postat av: Cissi Larsson

Publicerad 2014-05-01 18:04:05

Tack själv du!! :D

Svar: hehe :)
Emma

Postat av: V I L M A L A ♔

Publicerad 2014-05-01 20:19:28

Kanske, cottonball challenge<???

Ps. jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna en valfri bikini från todiefor! Det skulle vara skitkul om du ville delta! kramis :)

Svar: Visst ska kika :) först kan du ju förklarar för mig vad cottonball challenge är för något ;)
Emma

Postat av: ungdomstankar

Publicerad 2014-05-01 22:56:58

Berätta om hur du och din pojkvän träffades!! :) (svårt att komma på frågor just nu)

Snygg inredning du har!! :)

Svar: Tack för frågan och tack för tt du tkr att jag har fin inredning :)
Emma

Postat av: Erika

Publicerad 2014-05-01 23:48:35

sv: Tack du!

Svar: Lugnt :) allt bra?
Emma

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-05-03 22:01:30

Hur spenderar du helst en helg?
Vilken är din favorithobby?

Svar: Tack så mkt för frågorna! :)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

23årig tjej, som bor på landet tillsammans med min sambo och våra två katter. Pluggar till behandlingspedagog och har ett år kvar att plugga.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela