emmiisliv.blogg.se

Hej! Heter Emma, är 23år, bor i Ödeshög tillsammans med två katter och min sambo. Har bott i Ödeshög i 2,5år, är ifrån Småland. Just nu pluggar jag till behandlingspedagog i Vimmerby, har ett år kvar. Jag kommer att videoblogga för det mesta :)

Thats me

Publicerad 2014-05-09 19:26:14 i Allmänt,

Fredag idag. Så sjukt skönt! Jag är så trött! Ont o huvet och kroppen värker. Gå upp halv fyra varje vardag samtidigt med huvudvärk och ledvärk är egentligen ingen bra kombination, men jag kämpar på. jag tkr ju att det är värt de, trivs så bra på utvildningen och det känns så rätt :). Men just nu vill jag vara färdig behandlingspedagog, så jag kan börja jobba och skaffa mig rutiner så min stackars älskling slipper gå upp en timme tidigare för min skull och betala allt. Han är underbar!! ❤️. 
 
Nästa vecka kommer bli dödens vecka, vi har tenta på fredag och jag har faktiskt inte börjat plugga än, jag som brukar vara ute i jättegod tid, men inte denna gången :p dessutom så är det dags för intagninhar till kommande läsår, det ska bli kul faktiskt och planera och vara mentorer till de nya och tänk att det var ett år sen jag var på intagning och kom in!!! Aldrig vart så lycklig tror jag :). Förutom tenta plugg och intagning så har jag även morgonsamlingen, men jag vet redan vad jag ska göra och jag är inte längre rädd för att stå framför klassen :). 
 
Detta blev ett skrivar-av-sig inlägg och antingen imån eller på söndag så kmr "pigan i klämmestorp 2" upp. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-05-09 22:19:10

Haft en bra fredag?:)

Svar: Jadå, killen borta och jag själv :) skönt ibland :)
Emma

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-05-10 12:49:47

sv: Tack så mycket :)

Svar: Vsg :)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

23årig tjej, som bor på landet tillsammans med min sambo och våra två katter. Pluggar till behandlingspedagog och har ett år kvar att plugga.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela