emmiisliv.blogg.se

Hej! Heter Emma, är 23år, bor i Ödeshög tillsammans med två katter och min sambo. Har bott i Ödeshög i 2,5år, är ifrån Småland. Just nu pluggar jag till behandlingspedagog i Vimmerby, har ett år kvar. Jag kommer att videoblogga för det mesta :)

dagens outfit

Publicerad 2014-04-28 16:49:00 i Allmänt,

Hej!
Dagen har varit super. Har varit i skolan och filmat in olika MI samtal, det var både roligt och intressant tyckte jag. Vi ska hålla på med de hela veckan, sen ska vi spela upp det i helklass. SPÄNNANDE :D. 
 
Byxorna är ifrån Vero Moda och är sjukt sköna! Kostar endast 150kr. Wohoo!
 
Hur har eran dag varit?
 
 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-04-28 19:14:31

söt :)

Svar: tack :) läget?
Emma

Postat av: Nathal

Publicerad 2014-04-28 22:22:52

Snygga brallor där du, har ett par liknande :)

Svar: Va häftigt :) har du fler än ett par?
Emma

Postat av: Pauline

Publicerad 2014-04-29 08:13:36

har också dom byxorna, så sköna!

Svar: Visst är dom
:) läget då?
Emma

Postat av: Ronja

Publicerad 2014-04-30 13:00:58

BYXORNAAA hjälp så fina!

Svar: ja, jag älskar dom :D.
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

23årig tjej, som bor på landet tillsammans med min sambo och våra två katter. Pluggar till behandlingspedagog och har ett år kvar att plugga.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela