emmiisliv.blogg.se

Hej! Heter Emma, är 23år, bor i Ödeshög tillsammans med två katter och min sambo. Har bott i Ödeshög i 2,5år, är ifrån Småland. Just nu pluggar jag till behandlingspedagog i Vimmerby, har ett år kvar. Jag kommer att videoblogga för det mesta :)

Är du och jag lika som bär?!

Publicerad 2014-05-01 07:29:31 i Allmänt,

Tja!
 
Jag fick en idé när jag vaknade i morse om en mini tävling. Där jag skriver frågor, du svarar, svarar du rätt på många så betyder de att du och jag är lika som bär. Låter det som en rolig grej?! Den person som är mest lik mig, vinner en länk och får bestämma vad jag ska prata om/göra i nästa video. Wohoo. Nu kör vi!!
 
1. Vilken är din favoritfärg?
2. Vilken är din favoritlåt?
3. Vilka 5 saker betyder mest för dig?
4. Vilka tre ord skulle beskrivas bäst på dig?
5. Vilka 3 störst intressen har du?
6. Vad får dig att bli sur/arg?
7. Hur lång är du?
8. Vad har du för slags humor? 
9. Vad får dig att må bra?
10. Syskon? 
 
Om du har likadana svar som mig, så vinner du alltså en länk och får bestämma vad jag ska prata om/göra i nästa video! :). 
 
För 2 bonuspoäng... Dadadaammm..
Skriv om detta i ett blogginlägg för större chans att vinna! 😃
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-05-01 09:46:00

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Svar: hehe no problem :) delta gärna i min mini tävling :)
Emma

Postat av: ☆Z I N J A☆

Publicerad 2014-05-01 10:28:12

1. Vilken är din favoritfärg? - blå
2. Vilken är din favoritlåt? - demons
3. Vilka 5 saker betyder mest för dig?- vänner, familj, mobilen, katten, kläder
4. Vilka tre ord skulle beskrivas bäst på dig? - vinnarskalle, envis, bäst
5. Vilka 3 störst intressen har du? - blogga, träna, fota
6. Vad får dig att bli sur/arg? - idioter
7. Hur lång är du? - 1.69
8. Vad har du för slags humor? - dirty humor tror jag;) väldigt överdriven
9. Vad får dig att må bra? - vänner, familj
10. Syskon? 1 bror

Svar: tackar tackar, då få vi se om de blir du ;) allt bra? :)
Emma

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-05-01 10:41:23

Haha kul tävling! Känner dock på mig att vi är väldigt olika du och jag.

Svar: vem vet, du kan ju göra ett försök och du kan ju skriva att jag har denna tävlingen i din blogg, då får du ju två extrapoäng ;)
Emma

Postat av: Jen

Publicerad 2014-05-01 10:51:43

1. Vilken är din favoritfärg? Grå
2. Vilken är din favoritlåt? Knäpper mina fingrar
3. Vilka 5 saker betyder mest för dig? Dans, pojkvän, vänner, familj, konst
4. Vilka tre ord skulle beskrivas bäst på dig? Ärlig, pålitlig, flummig
5. Vilka 3 störst intressen har du? Dans, träning å att rita,
6. Vad får dig att bli sur/arg? människor som jag tkr e idiotiska
7. Hur lång är du? 147 XD
8. Vad har du för slags humor? Skum
9. Vad får dig att må bra? Dans å mina nära å kära
10. Syskon?

Svar: TAck tackar :). Då får vi se om du vinner :)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

23årig tjej, som bor på landet tillsammans med min sambo och våra två katter. Pluggar till behandlingspedagog och har ett år kvar att plugga.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela