emmiisliv.blogg.se

Hej! Heter Emma, är 23år, bor i Ödeshög tillsammans med två katter och min sambo. Har bott i Ödeshög i 2,5år, är ifrån Småland. Just nu pluggar jag till behandlingspedagog i Vimmerby, har ett år kvar. Jag kommer att videoblogga för det mesta :)

Tjaaaa

Publicerad 2014-05-05 17:51:49 i Allmänt,

hej på er.
 
När jag kom hem idag så fick jag nog av allt damm, grejer överallt, inredning. SÅ. Jag började plocka ner allt och städade hela huset och nu har jag städat färdigt och nu är det roliga kvar, inredning :D. Känner mig väldigt nöjd över detta ryck. Ibland behövs de, man ska inte planera städning, man tar det som de kommer och när man orkar och vill. Eller vad säger ni?
 
 
 
 

Idag har vi återigen filmat en massa samtal i MI. Imån, onsdag och torsdag ska vi kolla på alla dessa filmer och kritisera. Jag är faktiskt inte alls nöjd, men det får gå. Vad är erat drömyrke?
 
 
 
Som sagt så studerar jag till Behandlingspedagog och jag är riktigt nöjd över utbildningen hittils, dels för att man lär sig så mkt om sig själv, andra och man ser saker på helt annat sätt. Så om du tkr om att jobba med människor och att du vill hjälpa de på bästa sätt, så är denna utbildningen för dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

23årig tjej, som bor på landet tillsammans med min sambo och våra två katter. Pluggar till behandlingspedagog och har ett år kvar att plugga.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela